1 vecka
Det är ju sjukt vad tiden springer iväg, för exakt 1 vecka sen stod jag och kramade om alla på jobbet för att sedan gå hem och inte veta vad jag skulle göra för att dagarna skulle gå. hehe det har varit mitt minsta problem!! Tycker dagarna springer fram nu oxå om inte snabbare och jag hinner inte med alls mycket! Känner mig som ett litet barn som sover middag varje dag, eller iallafall på veckodagarna. En timme är helt perfekt för mig och min kropp just nu!! =)

Idag har dagen gått nästan i ett, först flodhäst gympa (ja jag känner mig som en flodhäst i vattnet, men shit vad skönt det är!!) Sen hem och hämtade Alvin och åkte vidare till Klocket till Helena och Leo, barnen tjatar som bara den att de ska leka men när de  väl gör det så bråkar de! Heheh gullungar!! =) Jag och Helena pratade massa och mycket om våra bebisar i magen, hehe så komiskt att vi är beräknade 2 dagar emellan bara! =)


Hämtade Kevin efter skolan och gick hemmåt, väl hemma fikade vi på chokladbollar och sedan såg barnen på film. Jag tog då min tupplur på en timme. =) Har precis läst läxan med Kevin och nu sitter dem och äter upp resterna från maten igår. Nämligen makaronipudding. =) Själv väntar jag på Annelie och så ska hon och jag äta smörgåstårta! Gjorde en igår och jag hoppas den blev bra, hehe hon ville ju ha det när vi sågs så då fixar jag. Heheh jag är inte den som är den. ;-) Hon ska komma nu klockan sex så tiden bara sniglar sig fram nu!

Jag vill ha mina skattepengar, vill verkligen inte vara pank just nu.. så jag hoppas de kommer in imorgon så vi kan åka och handla det sista till bebis och lite tapeter och sånna saker. =) de skulle komma antingen torsdag eller fredag så kommer de inte imorgon blir jag jävligt arg!

Vi har det annars bra, min mage krånglar pga järntabletterna och det är inge roligt då jag har en mage som krånglar i vanliga fall!! Men om ca 10 veckor vänder det väll lite hoppas jag. Sorry för skitpratet men vart ska jag skriva om det då??

Nästa fredag slutar min älskade kille första klass, detta har gått så jädrans fort!! Känns som han nyligen började skolan ju!! Frågan är om jag ska försöka fixa en jordgubbstårta tills dess som vi kan smaska på efteråt. =)

Nu skriver jag från datorn igen, föredrar det men då blir det inga bilder för det funkar inte.. Hur har ni det om dagarna? Om någon vill ses så är vi hemma oftast, bara slå en signal eller ett sms. =)

Kram från mig!
Farmor

Jordgubbstårta låter inte alls så dumt. :)

Anneli

Tack för en trevlig kväll gumman. Smörgåstårtan var jätte god men väntar fortfarande på receptet ;)Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress