Allt på en gång..
 
Vi har varit och badat! =) I torsdags efter en massa tjajtande från grabbarna så gjorde vi en kompromiss, nämligen att om jag fick klippa dem och de städade sina rum så skulle vi åka och bada. Sagt och gjort så funkade det och vi åkte och badade, det tog lång tid innan de kom i men sen ville de verkligen inte gå upp! Jag kände inte ens på vattnet, är lite rädd att reta bebisen inne i magen och då är risken stor att jag får en massa sammandragningar alldeles för tidigt!! 
 
Kvällen tillbringade vi i Rejmyre hos bästa Anna & Mange! =) Var spännande att se hur de hade fått det efter ommålningen och gisses vad fint det hade blivit! =)  Vi grillade korv och hade det allmänt trevligt. =) 
 
Midsommar firade vi hemma hos min mamma och pappa. =) Jag och älsklingen åkte till Maxi på fm för att hitta nått att ha på oss, älsklingen hittade en assnygg tröja och jeansshorts. =) Jag hittade denna klänning/tunika. =) Tyckte den var riktigt fin! Barnen fick nya tröjor i veckan som de hade på sig. Alvin fick en tröja med Aventurs eller vad det nu heter (en massa superhjältar iallafall) och Kevin fick Angry Birds. =) Midsommarfirandet började runt tolv, vi åt lunch och sen gick vi ner till midsommarstången, tog lotter och dansade. Jag vågade inte riskera att få ont igen så jag hoppade över dansandet så mamma ställde upp så snällt! =) Alvin vann på lotteriet. =) På kvällen grillade vi och hade det väldigt väldigt roligt! Var länge sen jag skrattade såhär mycket om jag ska vara ärlig! 
 
Vi kom hem runt elva tiden tror jag klockan var, somnade rätt fort och vaknade imorse och sprang på toa. Somnade om och vaknade halv tolv!! Tror min kropp behövde den sömnen, eller vad tror ni?? 
Idag har vi varit på City Gross, där handlade vi snigelfällor, korgar, en varsin film åt barnen och en tidning till mig. =) Åkte sedan till Conny & Agge på lite korv och fika! =) När vi var där kom även Lena, Gisela & Elias. Trevligt! =) Hem igen och kom hem vid halv sju, sen dess städade jag fram till nio.. faan vilken tid det tar att städa 155 kvd!!! Men nu är det sååå fint här hemma och det luktar rent!! =) 
 
Imorgon jobbar älsklingen igen, vet inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på då... har ni några förslag? Om det är fint väder så blir det nog att åka och bada, någon som vill med??
 
Kram på er!
 
Farmor

Vilken stilig blogg du har fixat. Det var jättekul att ni kom. Det får ni göra om fler gånger. Snygg klänning :)

lisa

vilken fin mage du har!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress