Bjuder på en bild av mig själv idag! Har s...

img_5293 (MMS)

Bjuder på en bild av mig själv idag! Har slutat jobba men tror nog inte jag har fattat det än, det är mera som om jag skulle ha helg som alla andra! ;-) fast min helg kommer vara lite längre.. Hehe. Igår var jag med Kevin i skolan, var väldigt intressant och jag skulle aldrig klara det, har jobbat inom skolan och jag vet att det inte är min grej! Men jag tyckte Kevin var superduktig, kanske berodde på att mamma var med! ;-) efter skolan åkte vi och fikade, himla trevligt! Kvällen var vi bara hemma, vi åt tacos och såg på sagan om ringen. Somnade i soffan som vanligt! Idag är det kallt, går och småfryser och tycker det är helt sjukt att det är juni och så har vi skitväder!! Har nyss ätit frukost och så har jag lackat byrån, en sista gång imorgon så är nog den klar sen! Det tar sin lilla tid om man säger så! :-) sen ska vi börja slipa och måla om två andra möbler oxå! :-) fast de funderar jag på att slipa bägge två på en gång och måla samtidigt så borde det gå fortare! Vill ha tillbaka bebis rummet nu och börja möblera som det ska vara! Letar väggord till rummet oxå, finns massor men har inte hittat nått som är "perfekt"! Nej, ta och fortsätta här hemma kanske! Ha en bra lördag. :-)

Emma - Mamma till Theodor

Fina Carro :)

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress