Disktrasa..
Jag känner mig som en disktrasa idag! Gick och la mig runt elva igår, fastnade framför en film medan resten av familjen sussade så skönt. Hade svårt att sova tack vare täppt näsa.. men till slut gick det, vaknade och var kissnödig i vanlig ordning och älsklingen var inte där. Gick på toa och hörde hur regnet smattrade mot taket. Älsklingen var på nedervåningen och jag tittade på klockan.. tjugo över fem!! 
 
Försökte somna om, gick inte.. kvart i sex gick jag upp och satte mig i soffan och försökte lösa lite korsord. Halv sju la jag mig ner och somnade om rätt fort, vaknade tjugo i nio av att Alvin kommer upptassande för trappen! =) Med andra ord, jag fick sova 2 timmar till. Tack! 
 
Mår jag bättre då? Nääää snarare sämre och skulle lätt kunna sova igen! Har fixat frukost och vi åt, kände mig lite bättre då så jag passade på att byta lakan i vår säng och tvätta det, även plocka iordning lite här hemma. Så det ser snyggt ut! Bakade även en sats med muffins som vi kan smaska på.. 
 
Sms med Frida förut, förklarade hur jag mådde och sa att jag vet inte hur jag ska få krafterna till att fixa mat. Då ringde hon och sa att hon fixar lunch till mig och grabbarna idag! Tack snälla vännen, är så glad att jag har dig!! =) 
 
Sitter nu här med en kopp te och försöker lena min hals, har även börjat få hosta och det  vill jag verkligen inte ha! Räcker det inte med ont i halsen, täppt, kroppen helt matt och gravid?!! Näää då tar vi lite hosta oxå!! Tror inte lillen tycker om när jag hostar, han flyttar på sig eller rör sig så fort jag hostar. då vet jag att han lever iallafall! =) 
 
Nej ska ta och lägga mig en stund till innan Frida kommer med maten. Hoppas ni andra har en bra dag. 
 
kram från mig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress