En bra lördag =)



Vi har idag köpt nya knoppar till vår byrå, men när vi ändå var på Clas Ohlsson så hittade vi nya knoppar till köket. Så bilden här över är före bild och bilden under är hur det blev sen. Jag är supernöjd, känns som ett nytt kök!! Vad tycker ni??


Dagen har gått i ett, vi sov till nio.. låg och myste hela familjen och sen åt vi frukost. Åkte till Elgiganten och där hittade vi bara en film.. sen åkte vi vidare till Media Markt och då köpte vi ett nytt objektiv till kameran, det vi hade har gått sönder så vi har inte kunnat använda kameran på flera månader! Nu blev det en modell större men jisses vad bra det är. =) Ville ha en fungerande kamera nu när bebis ska komma!!

Släppte av barnen hos Elias, där det var kalas.. jag och älsklingen åkte vidare till stan och köpte knoppar och åt lite mat på Paus. =) Hämtade barnen och åkte hem. Väl hemma satte vi fart med att sätta dit knopparna och sedan vilade jag och älsklingen en stund. =)

När älsklingen hade åkt till jobbet så började jag steka pannkakor, jag var inte hungrig men barnen hade ju inte ätit någon mat så de blev supernöjda över att få favvomaten för en gångs skull! =) Sen blev det att barnen städade sina rum (det är ett krav jag har varje kväll innan bompa) och pyjamasdax. Nu sitter barnen och ser på Lilo & Stich 2 tror jag det var.. den är slut om ca 1 timme så då är det dags för dem att sova.

En trött och sliten mamma och en sötis Alvin. =) Men är ändå nöjd över denna bild. =)

Kram från oss!
Farmor

Har svårt att se dom nya knopparna, men om ni är nöjda så självfallet måste ju jag vara nöjd :) Det viktiga är att ni är nöjda med era förbättringar.

Kommer hem och ser hur dom ser ut på fredag

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress