Fint väder!
Oh vilket härligt väder vi har haft idag. =) Har  varit ute nästan hela tiden och jag har verkligen njutit! =) Började med att jag för en gångs skull sov lite längre, vaknade halv nio! Slängde in frukostbullarna i ugnen och satte på lite te. =) Vi åt frukost, klädde på oss och som vanligt smörjde in trollens kroppar med solkräm. Det glömmer ni väll inte?! ;-)

Åkte till mamma på hennes jobb och lämnade lite grejer och sen en snabbis till stan för att hämta ut glasögon till Kevin och så fick de en varsin tröja. =) Åkte vidare till Folk parken där barnen lekte i ca 50 min sen ville de hem för de var hungriga. Åkte då vidar hem och fixade korv med bröd. Sen badade jag och barnen i badkaret och sen åkte vi till lotten för att äta lite mat. =) Så vi har varit ute en hel del och jag njuter bara av det, såå skönt att bara sitta och sola. =)



Nu ikväll har jag varit på avslutning med jobbet, var skitdåligt om jag ska vara ärlig men roligt att träffa brudarna! =) Men det jag blev mest ledsen och arg över var att bara för att man har semester/föräldraledigt så är vi värda mindre... alla andra hade fått en sommarpresent av chefen men inte jag och en till. Fyyyy vad dåligt anser jag!!

Men som sagt det var supertrevligt att träffa brudarna igen, hade även sällskap med Karin både dit och hem, tack för sällskapet. =)
Hm, behöver barnvakt några timmar på onsdag.. nån som har lust? =) Ska träffa lite gravida mammor och skulle bara vilja njuta av att sitta stilla...
Snart är det även midsommar, vad ska ni göra då då??
Vi ska till mamma och pappa, det ska bli himla roligt och vi ser verkligen fram emot det! =) Sen på lördag ska vi bara ta det lungt och söndag ska älslingen jobba igen...



Nu har jag bjudit på 3 fina bilder, hoppas på många komentarer!

kram från oss. =) Ta hand om er. <3
Farmor

Du får ju en fin "sak" i augusti och det får inte dom andra. Men visst är det tråkigt att man särbehandlas. Bilderna är jättefina.

Ha en skön midsommar. Själva ska vi in till byn och på kvällen ska vi grilla. Det blir bara Conny, jag och Mikael. Men det funkar det med (tror jag )

Kram

Lena B

Vad fin Kevin blev i sina glasögon, han passar jättebra i dem. Håller med Agnetha, du får något fint senare men sen ska man inte bli olika behandlad det är fel med stort F. Hoppas ni får en fin midsommar kan höras i nästa vecka för en fika. Kram och Glad midsommar till er alla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress