På bättre humör
Är jag på just nu, dock väldigt trött och när jag nu hade tänkt att gå ut så började det genast att regna igen! Men har fått lite gjort här hemma idag. Linda kom förbi på lite lunch och fika, hon skrattade gott åt mig när jag visade pyjamasen jag hade köpt igår.. hehe insåg oxå själv att storlek 56 kommer aldrig gå så blir att försöka hitta i storlek 50 nu då!! Vet inte varför men det är nog att jag minns bara att de växer ju så fort, men storlek 50 har ju varit på gränsen för stort så varför jag tog 56 har jag ingen aning!!

Har tvättat tre maskiner med tvätt idag, en maskin var dopklänningen som vi hittade i en kartong som var väldigt väldigt smutsig!! Men nu är den vit och ren igen. =) Kommer ju inte ha användning för den förrens i decemeber men ändå, nu är det gjort! =)

Har letat runt på lite kläder till prinsen som levt rövare idag på tal om nått annat. ;-) Hittade lite dyrare men fina kläder tillslut, och fick till reapris så då blev jag nöjd!!

Det blev: Bodyn blev lika dan färg som byxorna. =) Blev riktigt nöjd och nu hoppas jag att vår prins kan ha dem!! =) Kanske ska ta och börja göra mig och barnen iordning, vi ska stå startklara halv sju för då kommer älsklingen hem och då ska vi på resturang! Vi ska gå till Trattoria asti, det ska vara jättebra där enligt Frida så klockan 19.00 har vi bokat bord! =) Känner att vi behöver detta, mitt humör åker berg och dalbana och jag skulle igentligen behöva få sova ut några dagar som det känns som nu men lite svårt med två huliganer som aldrig och då menar jag aldrig kan vara tysta!
Kram från mig. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress