Söndagskväll
Sitter nu här i min ensamhet och saknar min älsklingen något fruktansvärt mycket! Han går av imorgon bitti så från och med imorgon em fram till torsdag får jag ha honom helt för mig själv! Eller inte för mig själv, får dela honom med våra underbara barn. ;-) 

Idag har vi inte gjort så mycket, varit mest hemma.. har städat, skruvat dit handtag på skänken och lagat mat. Javisst ja, jag har tvättat bebislakan oxå och lagt ner i byrån. =)

Såhär blev skänken! Jag är så nöjd!!

När vi hade ätit mat tog barnen ett bad, älskligen åkte och jobbade och jag vek tvätt. Bakade en rabarberpaj som blev väldigt god och sen la jag barnen i säng. Tror att bägge två sover nu. =) Det märks att de är syskon, bråkar om vart annat hela tiden men jag älskar dem minst lika mycket!!


Innan vi började med maten så blev det ett himla åskoväder! Shit vad det regnade, haglade, blixtrade och dundrade! Men jag anser bara att det är mysigt medan barnen var helt förskräckta över att det haglade/regnade så mycket!! Var tvungen att stänga balkongdörren och alla fönster för det kom in! Hehe Sen när det hade lugnat ner sig lite öppnade vi balkongdörren igen och då satte sig barnen och kollade på allt hagel. Var rätt mycket!!

Hehe såhär såg det ut precis vid balkongdörren!! Nej, vad trött jag blev nu.. kanske ska nanna kudden?? Frågan är bara vad jag och Alvin ska hitta på imorgon fm när älskligen sover och Kevin är i skolan.. idag åkte vi och handlade pålägg och vattenmelon men det kan jag ju inte göra varje dag. ;-)

Kram från oss!
Farmor

Är det nåt mer jag ska fresta dej med? Skänken blev ju jättesnyggt. Lite avis faktiskt.

Ses på fredag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress