Tisdag och exakt 2 månader kvar
Eller exakt det vet jag ju inte, men det är exakt 2 månader kvar till bf iallafall. =) Jag hoppas ju på den 14 men den turen lär vi väll inte ha.. Har asont just nu, vaknade vid sex och var klarvaken och vid sju gick jag upp. Kvart över sju vaknade barnen och vi klädde på oss och åt frukost. Åkte ut till lotten och kom dit åtta, sen rensade jag stora landet, gången, runt huset, klippte ner en massa stor gräs och mördade en massa äckliga vidriga sniglar!! Torkade av borden och försökte städa lite. Klippte även gräs och barnen hjälpte till då, men efter 5 min efter att Kevin hade hjälpt till så började han klia i ögonen och så sa han att det sved. Vi hade ju klippt klart gräset så jag slängde ihop allt och så åkte vi hem.

Väl hemma så tvättade vi av oss (jag tog en dusch) och så fick Kevin medicin så genast blev han bättre. Lagade lunch, blev soppa idag och Kevin älskade det medan Alvin vägrade smaka! Så Kevin åt upp hans med. =) Sötunge!!

Sulle behöva städa av här hemma idag oxå men jag har ont nu så det kommer jag inte göra!! Igår var jag hos Johanna, på inredningsparty så 4 nya ljuslyktor/stakar ska få följa med mig hem. =) Köpte dem till reapris oxå så inte fasligt dyrt heller! =)

När älsklingen har vaknat ska jag pussa på honom, sen klockan tre ska jag hämta upp Frida & Emmy, vi ska till Hageby centrum för lite fika och så ska jag se om jag kan hitta en pyjamas idag till bebis. =) Inte mycket kvar nu, köpte amningsbh igår och var ju tvungen att specialbeställa så jag hoppas de blir bra. =)

Hm, vet inte vad jag ska skriva mera nu, men vi har det bra det var skönt att vara hela fm på lotten och verkligen fixa där ute, jag hoppas bara inte de där sniglarna äter upp allt för oss. Vedervärdiga äckliga djur!!

Kram från oss. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress