Var länge sen jag bloggade nu, vet inte ri...

img_0106 (MMS)

Var länge sen jag bloggade nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Igår var vi i Skäninge på crusing och det var väldigt trevligt, dock kallt och en sur Alvin! Idag tog vi alla sovmorgon till kvart i nio!! :-) åt frukost, älsklingen städade, jag tvättade, sedan gjorde jag chokladbollar och älsklingen målade. :-) åkte ut till lotten där jag rensade jordgubbslandet, provsmakade även dem! :-) fick även grillat av Linda och Claudio, :-). Hemma igen duschade vi alla och Kevin har läst läxan, jag lagat mat + fixat gott tills Annelie kommer imorgon kväll! :-) Nu sover barnen och jag sitter och löser korsord, får ingen ro av att läsa så läser korsord istället! :-) imorgon ska jag simma, sen ska jag och Alvin till Helena och Leo! :-) och imorgon kväll kommer bästa Annelie! :-) vi har det väldigt väldigt bra om jag säger så, lillkillen i magen lever rövare nu sen jag slutade jobba, älskar att känna alla rörelser! :-) kram på er

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress