Mycket just nu...
Känner att det är så mycket just nu så jag vill bara åka iväg på semester eller något. Flytt nästa helg och innan dess innebär det att stå ut att bo i flyttkartonger (vilket stör ihjäl mig då jag vill ha ordning & reda!!!!), jobba som ett as och sen ta hand om vardagssysslor. Har värdens underbaraste make som hjälper till men det är för mycket för mig just nu.

Har inte kunnat sova heller på 2 nätter, drömmer ju så konstigt just nu.... och i och med att jag inte sover och blir tröttare och tröttare så går jag ju i sömn... vill bara gräva ner mig och vakna upp efter nästa helg. Nån som kan kidnappa mig från allt detta?? (men med mitt kontrollbehov så vill jag ju vara med och flytta)

Nog om gnäll nu och nu går vi över till mina graviditetsnojjor. hahhaha =) Jag har fått sånna konstiga nojjiga saker som jag inte trodde att jag skulle få.... håll i er nu!!! Jag har fått värsta nojan efter citroner, kan äta en halv citron bara sisådär! Och gott som faan är det. =) Och en sak till som jag älskar just nu är saltlakrits, jag kan äta hur mycket som helst och innan var det typ aldrig! =)

Sen har jag saker som jag inte klarar av att äta och det är: snabbmat, choklad, kyckling, cola osv. Men det är bara bra saker och jag är glad att det är dessa saker jag inte klarar av. Kan vara därför som jag inte går upp nått (än så länge). =)

Har fått en underbar mage och jag kan inte låta bli att bli lite tårögd och ta mig på magen när den lille sparkar. =) hehe japp jag är knäpp. ;)

Jobbade över idag och ska börja tidigare imorgon, när fasiken ska jag få ta igen mig?! Men är det sjukt i huset så måste jag ju ställa upp det gör man ju. Nej, ska se lite på tv nu.

Puss & kram från mig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress