Sjukt trött

Denna vecka tycker jag går i snigelfart.. vi har börjat komma iordning mer och mer och det känns väldans bra! =) Älsklingen ska hoppa in och jobba shift från och med imorgon så jag får väll se hur det går att sova själv..

Jag har jobbat hela tiden känns det som i måndags till 17, igår 017-19.30, och idag till 16.30!! Men imorgon och på fredag börjar jag tidigt men slutar tidigt oxå! =)

Har inte fått något nät hemma än eller boxer till tvn så det är lite långtråkigt måste jag få erkänna. Men vi lever och har det bra. =) Barnen fungerar jättebra i sina nya rum och de lämnar varandra ifred på morgonen vilket känns bra. Bebis gör sig påmind varenda dag, igår hade h*n nog gympa hela dagen lång medan idag vilar den mera. =) Ska ju på ultraljud på torsdag så det ska bli riktigt skoj att få se den lilla igen. Och undra om hon berättar vad som finns där inne.

Vad tror ni att det blir denna gång? Gissa på! =)

Nej, dags att fixa lite.. sitter på rasten och skriver.

Mamma

Jaså det är en hon alltså.hehe

Alexandra

Gissar på det som du gissade på mig , triss i pojkar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress