Som vanligt en resume från helgen
Helgen har gått i rasande fart som vanligt och är jag utvilad då?? Eh nää inte direkt, för som ni vet gillar jag inte att bara vara hemma och speciellt inte nu när vi bor i flyttkartonger!!

Fredagen firades in som vanligt med middag på Maxi, har blivit lite av en "rutin" eller vad man ska säga.. de har tre olika resturanger och det är smidigt att välja det man känner för inför kvällen liksom. =)Vidare hem och satte på en ny film som gick hem hos både vi vuxna och barnen, till det åt vi melon, annanas & jordgubbar. =)

I lördags morse vaknade barnen runt kvart i sex, Alvin sprang in till mig och myste för att sedan somna om, medan storebror Kevin valde att se på film. Vi sov vidare till halv nio, sen blev det en massa mys i sängen. Visst jag älskar att ha morgonmys med min älskling men när barnen kommer in och myser så är det bättre på nått sätt. ;-)

Väckte älsklingen och frågade om han var sugen på lite frukostbuffe och det var han så vi åkte till sockerbagaren, där åt vi gott och sedan åkte vi vidare till bland annat Babyland för att titta lite närmare på vagnsorter, vi ska köpa en begagnad men klämma och känna på lite olika märken är  bäst i affären. Vill ju gärna ha en emmaljunga men vet inte om den får plats i bilen!!

Åkte till Linda & Jimmy på en fika och mys med deras nya tillskott Lukas. =) Såå mysigt!! =) Åkte hem och lagade mat och sedan såg vi film och la barnen.

Imorse vaknade jag vid åtta helt mörbultad, vet inte vad det är mår rätt konstigt på morgonen... tog en dusch med Alvin och sedan var det Kevins tur att duscha. Klädde på oss och åt frukost, slog in paket och styrde bilen mot Kärret. Där vankades det kalas för värdens bästa Arvid! =) Myste massor med lilla Olle och längtar nu som bara den till vår lilla bebis är hos oss. =)

Förresten, i torsdags började jag känna något "bubbligt" i magen, trodde länge att det var gaser men igår kom det väldigt ofta och det knäpper liksom i magen nu, det är ju vår lilla trea som vuxit till sig så jag känner h*n nu! =) Gick in i vecka 17 idag och fortfarande står vågen stilla, vilket jag älskar! Det får den gärna göra hela tiden!!

Har packat lite idag oxå, hela 3 kartonger tror jag det blev, hehe.. vi lever verkligen i flyttkartonger just nu och jag hatar det verkligen!! Kan inte bara hyresvärden ringa imorgon och säga att allt är klart och att vi får flytta nu... men näää.

Hur har er helg varit??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress