Söndagkväll
Som vanlig så kommer ni få en kort resume över vad som har hänt under helgen. =) I fredags hade vi det väldigt lungt på jobbet, hela 6 barn på 3 personal!! Snacka om att dagen gick sakta!! Men jag smet ifrån lite tidigare och cyklade och hämtade trollen. =) Finns ju inge bättre än att hämta trollen en fredagseftermiddag när man vet att helgen är på ingång.

Väl hemma igen väntade vi på älsklingen och sedan åkte vi till Maxi, hämtade kartonger och sedan åkte vi vidare för att äta lite mat. Vi valde Pizza Hut för att variera oss. Gott som fasen och mätta blev vi så åkte vi och handlade mys och en film. =) Väl hemma myste vi och såg på film. =)

Lördagen sov jag till nio, behövdes efter mina helvetesnätter under veckan, älsklingen fixade färska frallor och nykokta ägg. =) Mumsigt värre ju!!
Klockan två mötte vi upp Linda & barnen vid vrinneviskogen och så gick vi till  Kottebanan. =) Barnen lekte som bara den och vi grillade lite korv! Det finns ju inge godare än grillad korv med bröd när man är ute i skogen. =) Väl hemma igen började vi tvätta och sedan kom Linda & barnen hit för att se melodifestivalen. Jag tyckte att rätt låt vann. =) medan Kevin hejade för fullt på Top Cats. =)

Dagen idag har jag haft väldigt ont i huvudet, sov inte lika bra inatt men fick sova lite iallafall. Lena har varit här på en fika, vi har varit på lotten och lämnat saker och varit hos mamma och lämnade tillbaka lite grejer och tog en fika. Nu kan jag nog säga att hela hemmet är nerpackat och jag är glad över att jag jobbar hela veckan för hade jag gått hemma så hade jag blivit knäpp på hur det ser ut! Förstår inte hur folk kan leva med oreda och ouppakade kartonger länge efter att de har flyttat... men jag är inte sån, jag vill inte ha en massa saker ståendes överallt eller skit i hörnen. När folk skriver att om de har skit i hörnen så har de mera umgåts med barnen och det är värt det, hm.. jag hinner med både och och då undrar jag hur faan man tänker...

Imorrn är det dags för jobb igen, börjar tidigare imorgon och även på torsdag.. tror nog fasiken att jag har ett kvällsmöte i veckan med. Torsdag blir det att tvätta en sista gång innan flytten, blir skönt att inte komma till nya stället med för mycket smutstvätt. ;-)

Nej, ska sova nu. heheh ja tidigt men måste! =)

Pöss på er, bjuder på en gamal bild.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress