Bjuder på en magbild idag, imorgon har vi ...

img_5593 (MMS)

Bjuder på en magbild idag, imorgon har vi gått hela 26 veckor! :-) fick en skön sovmorgon och vaknade runt halv tio, humöret är berg och dalbana men försöker skärpa mig. Idag ska jag och Alvin lämna Kevin på scoutläger, känns sådär med tanke på han allergi och astma. Men han är så pass nära om det skulle bli något! Ska dit ikväll och ge honom medicin. Men frågan är vad jag och Alvin ska hitta på bara! Vill fortfarande klippa mig, men vet inte... Tappar så mycket hår just nu ändå! Vill ha en frisyr. Hm, ja vi får väll se! Köpte mig en underbar klänning igår, är så nöjd så nu får gärna värmen komma! Trevlig helg alla

Farmor

Om det är klänningen på bilden som du köpte så ser den väldigt fin ut. Eftersom du ofta har håret i hästsvans så gör det att man tappar mer hår än normalt ( har jag hört)när man är gravid. :) Så ska du klippa dej så ta inte för mycket men tillräckligt för att undvika svans. Men till syvende och sist är det ju du som bestämmer.

Vad kul att Kevin åkte i väg på sitt läger. Det var nog skönt för honom att komma hemifrån ett tag hahhah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress