Förvärkar
Inte bra att göra som mig... först vattengympa imorse, hade ont redan då men flöt mest bara omkring. Sedan tog jag mina kryckor och begav mig till jobbet, som tur var hade vi poolen men sitta still är ju inte jättebra!! Hämtade Alvin på dagis och sen åkte vi hem, hade fått in pengarna från försäkringskassan så jag tog mina två grabbar och åkte och handlade.. INTE BRA!!!!! Men ville få hem lite saker, så först var vi på rusta, där handlade vi färg och en sån där grön balkongmatta så det blir lite mera ombonat liksom. =) Och så blir det lättare att damsuga ute på balkongen. Ska bara köpa en elgrill så är det komplett därute, kanske lite mera blommor och lite kryddor. =)

Vi åkte vidare till City Gross och inhandlade frukost, frukt och lite blandat... blev två fulla påsar som vägde bly, inte roligt att lasta in dem i bilen. Iväg och hämtade älsklingen från jobbet, han sprang upp med varorna och sen åkte vi och lämnade honom igen. Skönt att kunna göra så när kylskåpet verkligen ekar liksom. På vägen hem började jag få ont och det har hållt i sig av och till en bra stund nu, det går liksom ut i ryggen och gör ont. Har ju haft sammandragningar förut men inte såhär.. så jag märker ju vad jag kan och inte kan göra längre.

Imorgon är det fredag, ska ta 45 min komp och gå hem 12 och det känns riktigt skönt!! =) Har satt en deg på jäsning som jag ska fortsätta med imorgon så det känns bra att kunna göra det jag tycker om. =) Får även fikagäster imorgon så det är bara bra, slipper jag sitta ensam! Med imorgon har jag 5 arbetspass kvar, känns riktigt skönt om jag ska vara ärlig. =) kroppen säger ju ifrån mer och mer och jag blir så sur på folk som tror att jag klarar av mer än vad jag gör, eller säger att ja men det gör ju bara extra ont dagen efter så jag hade nog hittat på en massa saker med mina barn... hm, har de ens haft ordentlig foglossning då???

Tro mig, jag vill verkligen hitta på saker med mina barn, jag längtar som en galning tills bebis är ute så man kan få en "normalt" fungerande kropp så jag kan bli en bra mamma igen.

Vad ska ni göra i helgen?? Själv ska jag umgås med nära och kära, på lördag ska vi bara rå om varandra medan söndag ska vi fira lilla mamma! =)

Nej, nu är det nog rätt bra med skrivandet för idag, det finns en sak jag går och grubblar på... på dagis sa de att Alvin verkade lite off, altså lite nere.. har märkt det hemma oxå.. undra varför det är så, och undra vad som rör sig i hans lilla huvud just nu..

Kram från mig!

Farmor

ang. Alvin. Ni får helt enkelt fråga honom vad som står på. Han kanske känner sej lite utanför nu när ni ska ha bebis. Innan du fick så ont och innan Robban började jobba skift så var ni kanske mer aktiva och gjorde saker tillsammans med barnen.

Alvin vet att det är nåt som är fel och han kanske helt sonika är rädd. Försök att fråga honom vad som står på.

Annars STÅ PÅ dej gentemot stollar som tror att dom vet bäst. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress