Håller på med mitt projekt, nämligen att g...

img_9864 (MMS)

Håller på med mitt projekt, nämligen att göra om den röda byrån! Och efter att ha slipat och slipat så har jag nu grundmålat byrån nu ikväll. :-) ska målas om några gånger till och spacklas igen lite hål sen kommer delen bli klar! Kommer bli perfekt till bebis!! :-) har haft en magisk dag, tillbringades med älsklingen tills han drog och jobbade, sen vilade jag ca 1 timme sen kom mamma och pappa på fika. Efter det tig jag tag i projektet slipa och måla. Gick åt mycket vatten då det var så varmt!! Tog även två iskalla duschar för att orka, det är jobbigt att vara så stor och värmen, men jag vill inte klaga!! Kommer ju inte vara såhär stor länge till, och när väl bebis är ute så ska de överflödiga kg bort!! Nej, fortsätta att se på Eurovision, heja Sverige!!!!

Robban

Fint det blir. :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress