Hehe bjuder på en magbild i hela 28 fulla ...

img_6974 (MMS)

Hehe bjuder på en magbild i hela 28 fulla veckor ! Ser sprickfärdig ut och det känns som det med! :-) idag jobbade jag, sen hämtade vi barn och åkte till Sörping för att köpa en barnstol. :-) blev kanon! Väl i stan igen åkte vi till maxi, vi tog en fika och jag köpte lite sommarkläder, bland annat kläderna på kortet! Vad tycker ni? Hem och lagade mat, sen vidare på kvällsmöte som var helt värdelöst! Har ont som faan nu ikväll och det tyder på att jag har gjort för mycket! Oh måste berätta!! Älsklingen köpte första kläderna till vår bebis och även påslakan till sängen!! Var såå fint!!! Längtar ihjäl mig nu!!! :-) älskar dig min älskling och våra två eller snart tre troll! :-)

Anna

Vilken mysig stoooooor bebismage!!! ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress