Idag var det dags för utvecklingssamtal om...

img_9670 (MMS)

Idag var det dags för utvecklingssamtal om Kevin! En duktig och smart kille har vi, lite myror i baken men som har blivit mycket bättre! Är så stolt över mina två pojkar!!!! Idag är det torsdag, och det innebar vattengympa för mig! Det är så skönt så skönt! Fick "skäll" av sjukgymnasten att jag inte använde kryckorna, så idag har jag börjat... För ont har jag!!!! Men endast 14 dagar kvar att jobba, sen ska jag vila! Vill bara sova just nu, är så trött. Har bakat nu ikväll för imorgon kommer bästa Frida & Linda hit på fika! Sen är det helg, ska bli skönt att ta det lungt. :-) måste även berätta att Kevin kan nu ta sin medicin utan några som helst problem, så skönt att slippa fajtas varenda dag! Vad ska ni göra i helgen? Kram på er.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress