Nu har vi veckohandlat, sen blev det hem o...

img_4372 (MMS)

Nu har vi veckohandlat, sen blev det hem och slängde ihop en rabarberpaj och smörgåstårta! :-) så runt åtta sitter vi och smaskar i oss det! :-) först ska jag hem till Frida en sväng, medan jag är borta skulle älskling och barnen äta sushi! :-) har grymt ont, blir faan knäpp snart på detta!! Benet liksom låste sig igår och det är på god väg att göra det igen... Suck! Men jag räknade ut att jag har nu bara 9 arbetsdagar kvar. Så skönt!!! Vad gör ni denna dag?

Farmor

Vad gott det ser ut. Nu måste jag ju göra en smörgåstårta till helgen när C är ledig :)

Nedräkning nr 1 är snart slut, men kom ihåg att vila så mycket som möjligt.

Den 26 maj är det marknad i Tjällmo.

Anneli

Vad gott det ser ut, nästa gång jag kommer vill jag smaka denna. Sist var ju ananaspajen slut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress