Vattengympa
Idag har jag provat på vattengympa, gisses vad skönt det var!! Kan varmt rekomendera till er alla som har foglossning att prova på!! Dessvärre så har jag sjukt ont nu och är super duper trött.. Men att kunna röra sig i vattnet utan att känna som 1000 nålar varenda grej jag gjorde så är det väldigt väldigt skönt. Under avslappningen vaknade även bebben till liv och det studsade en hel del om min mage! Den lille har levt rövare sedan under hela dagen i stort sätt. =)

Jag som har trott att detta var en nattuggla så var det "bara" att moderkakan ligger i framvägg och därför har jag inte känt sparkarna lika mycket!! Heheh och snart har jag gått hela 25 veckor och det känns så underbart, samtidigt som jag älskar min mage så vill jag ha vår lilla krabat hos oss. ;-) Får ju njuta några veckor till. =)

Efter vattengympan tog jag hissen upp till Frida, tog med henne ut på en promenad och vi satte oss i solen en bra stund. =) Sååå grymt skönt att bara sitta och njuta!! Älskar solen men inte pollen pga Kevins allergi.

På tal om Kevins allergi, så har det varit en riktigt bra dag, han har tagit sina droppar i ögonen 3 gånger idag och det märks en stor skillnad, hoppas nu att det räcker med 3 gånger!! Och inte nog med det, han har inte protesterat idag!! Tror vi har hittat en balans äntligen, men vågar inte hoppas på för mycket. Åkte till maxi imorse och köpte solbrillor till honom (ja, Alvin fick oxå ett par.. orkade inte tjaffsa) så de har han på sig när vi går ut. =)

Har inte hunnit vila så mycket som jag nog behöver men har ändå tagit det lungt.. har en hemsk halsbränna idag oxå. Med loka så går det över men den kommer ju tillbaka lika fort igen!!

Vill börja slipa och måla möbler men vet inte om jag vågar slipa nu när Kevin varit så dålig.. tänk om han reagerar?? Vill att han ska få må bra, men han blev sjukt dålig igårkväll igen men vi valde då att öka på dosen med dropparna. Han äter ju både medicintabletter, tar nässprey och ögondroppar så han har ju allt som finns nästa steg är ju sprutor och så nålrädd som han är så hoppas jag på att han slipper det.

Imorgon är det dags för jobb igen, får se hur sur min jävla kollega är då eftersom jag tog komp idag men vad faan de ska vara glada över att de har en och samma vikarie!! Blir så less på detta, bara 19 arbetspass kvar innan semester, gravpening och sen lite semester igen innan jag hoppar på föräldraledigheten. =) Längtar som bara den nu att kunna vara hemma med mina barn. =)

Nej, ska väll ta och sova snart kanske, är grymt trött i både kropp och knopp!
Kram från mig. =)
Farmor

Kram på dej också Tack för igår. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress