Lite tankar...
förstår inte varför folk blir sura för att man inte ses på ett tag.. blir så ledsen av att få skit och sen bara en massa jävla tjat. Ibland känner jag att det är de personerna som stjäl så mycket energi och att dem borde man inte ens umgås med, men har så svårt att "klippa banden"/säga vad jag tycker. 
 
Har mera tankar som rör sig i skallen men de får komma ner i min dagbok istället, ja jag skriver dagbok för att alla tankar vill jag inte dela med mig. 
 
Vi har det annars väldigt bra, Vilde är lite snorig men annars är det bra. =) Jag har gått varje dag denna vecka och det känns grymt skönt! Har inte druckit en enda cola eller ätit nån godis, lite fika i onsdags bara annars har jag skött mig bra. =) Känns jättebra, däremot ska jag unna mig lite ikväll. =) 
 
Var och fotograferade barnen idag, Vilde han kan verkligen ignorera vem som helst, han ville inte kolla in i kameran en enda gång! Men det vart rätt ok foton ändå. =) Skoj att ha porträtt foto på Vilde redan vid 2 månaders ålder! =) 
 
Planerar för fullt inför 1 advent, har nämligen bokat Vildes dop till det. Och jag ska förklara även här hur vi tänkt göra. Så tar någon illa upp för att de inte är bjudna ja då får de väll ta illa upp! Jag orkar inte vara alla till lags, vill att jag och min familj ska må bra. Har fått så många frågor om varför vi inte letat annan lokal, varför vi gör si eller så eller varför blev inte den eller den bjuden! Så därför förklarar jag nu.Men iallafall så har vi tänkt: 
Alla som vill se Vildes dop får komma till kyrkan det är klockan 12 i eneby kyrkan. Efteråt är det väldigt få som har blivit bjudna och det är pga att vi vill ha det litet och vi fick ingen lokal. Som sagt den som tar illa upp den får göra det, men som sagt alla är välkomna till kyrkan! Vi har bara bjudit i stort sätt familj, vi bjöd dem som bryr sig om oss, som ringer och frågar hur det är, som vi vet skulle stå där och hjälpa oss om det skulle hända nått. 
Ja, ni förstår nog.. men som sagt det var typ bara familj som blivit bjudna. 
Jag är lite emot att bjuda folk som aldrig hör av sig annars eller man inte umgås med så därför gjorde vi som vi gjorde. 
 
Hm, vet inte riktigt vad jag mera ska skriva.. helgen är uppbokad och det ska bli skoj! =) 
Vilde är sjukt orolig liten kille, men han mår bättre när vi tar det lungt och bara är hemma helt själva. Det räcker med att nån kommer hit så är hans dag förstörd.. känns ju lite jobbigt då jag är så social men samtidigt skönt för då är det ok att jag tar det lungt. =)
 
Kram från oss! 
Mamma

Underbart kort på grabbarna.O strunta i vad folk säger gör det som är rätt för er.kram

Anneli

Folk som tar energi från andra är är det värsta som finns. Man blir helt slut efter att ha umgås med såna personer. Varför ska ni bjuda personer som inte bryr sig annars? Strunta i vad andra tycker och ha en väldigt trevlig dop för Vilde. Carro du kan INTE vara alla tillags utan ta hand om dig och din familj. Hoppas att vi kan ses på onsdag :) Bilden blev kanon Kram

jos

Tycker ni gör helt rätt! :-) Finns absolut inget viktigare än att ens egen familj mår bra! Jättesött kort på grabbarna, synd att vilde inte var någon linslus idag :-P

Å vad duktig du är med träningen! Du ska vara riktigt stolt!

Svärmor

Vilket härligt kort. Du vet vad jag vill ha, eller hur.
Energisugare är det värsta som finns och tyvärr finns det många. Du ska INTE bry dej om vad dom som inte är bjudna eller andra, säger. Det är din familj, era barn och alltså era beslut. Om folk inte kan acceptera det så säg åt dom...F... off.
Kram till er alla

Emma - Mamma till Theodor

Jätte fint kort på pojkarna! :)
Och du ska inte bry dig om vad folk tycker, du/ni gör det som känns bäst för er och era barn.
Angående dopet är det fullt förståeligt för mig!

Vi får ta och ses snart, kram <3 :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress