Lördag och förskyld
 
Jag sitter just nu på Åby badet och försöker kolla på när Alvin simmar. Han är väldigt duktig men han har absolut ingen respekt för vatten och det är ju så svårt då att banka in i skallen på honom att man inte ska vara på den djupa sidan i bassängen. Resten av familjen är pbiblioteket. 
 
Är så förskyld, hostar och snorar om vart annat, hoppas att snart går över för jag vill inte hosta på dopet!! 
Blir en lugn helg, måste bli frisk!! Vill gå ut och gå och träna nästa vecka. Ställde mig på vågen inne i gymdelen på badet och faan 2 kg minus på den vågen så hoppas att det är så på vågen hemma oxå! :-) 
 
jag har jämt haft lösenord men funderar på att ta bort det då jag vill ha fler besökare. Vad tror ni? Ska jag ha kvar lösenord eller ta bort det?  
Jag har nästan alla kort ändå på instagram så det är inte så mycket här. 
 
veckan som kommer är det full fart, måndag ska prästen komma hem til oss, tisdag ska jag träffa Jos och Cecilia, onsdag jobbar Robban, torsdag julbord och Bvc och fredag är det Zumba och sen vara med Frida och Linda. Måste även städa, pynta och baka... 
Svärmor

-2 shit va bra. Du ser det går sakta men säkert. En idealisk viktnedgång är 0,5 kg/vecka ( enligt vissa läkare). Tänk på det.
Lösenord eller inte, det är något du får avgöra själv. Om du är osäker så släpp sidan lös och om du märker att det inte fungerar pga dåliga, kränkande eller på annat sätt negativa kommenatrer så stång sida igen med nytt lösenord.
Ses på torsdag.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress