Söndag kväll
 
Skrev ett långt inläg tidigare och blogg bara slängde ut mig, faan vad irriterande!! Helgen har varit bra, gått i lugnets tecken och har gjort grejer som behövdes göras. Igår lämnade jag in en stor påse med kläder i st 50/56 till Vilda Matilda, ska ju inte ha fler barn så varför spara för? ( har sparat vissa plagg till Vildes låda)
 
Idag sov vi länge, till halv nio! :-) åt frukost, skrev matlista och åkte och handlade. I affären gick det sådär, Alvin trotsade till tusen och tålamodet höll på att ta slut! Men nu är handlingen gjord och jag överlevde! ;-) hehe väl hemma så kom grannen samtidigt, hon tog två kassar och hjälpte mig trots mina protester! ;-) älskar mina grannar! Har så svårt att be om hjälp, min stora last tror jag.. Har kontrollbehov till tusen!! 
 
Myste med älsklingen när han hade vaknat och sen fixade jag med tvätten, lagade mat ihop med barnen och nu ikväll tog kagg tag och storstädat! =) love it! Ett rent hem! 
 
Har inte något lösenord nu så jag provar ett tag för att se om nån vill läsa bloggen...
 
kram från mig! 
Lena

Hej jag läser alltid din blogg men jag är jättedålig på att kommentera. Kram Lena

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress