Tjejkväll
 Hej min vän, är allt bra? =) 
Vi var på julbord igår, en riktig besvikelse om jag säger så, det tyckte även älsklingen. Vilde skötte sig exemplariskt, han var assnäll hela kvällen. =) tog en promenad hem istället för spårvagn, så igår gick jag allt som allt runt 1,5 mil! Yeeh!! =) 
 
Det blev en orolig natt så bebis använde mig som napp, vilket jag inte uppskattar! Får sjukt ont i mina bröstvårtor! Vaknade imorse och hade ont i vänster bröst, blev nog lite kallt på kvällspromenaden igår så jag har masserat, duschat varm och haft väldigt varma kläder på mig för att inte förvärra det hela. Har även ammat mycket på det bröstet. Vilde var jätteseg idag och somnade helt själv med napp och bää och sov i 2,5 timme! =) 
 
handlade det sista till dopet idag så nu har jag allt under kontroll, bakade även lussekatter och saffransbullar. 
 
Har tränat Aqua Zumba oxå, det är så jävla roligt! =) och efter det åkte jag hem och hämtade Vilde för att sedan åka till Frida och Linda. Där blev det tre rätters middag och många glada skratt! :-) de är mina bästa vänner och de efter min familj kommer först. =) Det är viktigt att ha sånna vänner som man kan gråta ut hos, skratta och bara vara sig själv med. Och det är Frida och Linda för mig! 
 
Förresten, har ju glömt att berätta att jag har blivit utvald att få buzza för Dove! =) det är en ny serie kroppslotion som är uttagen för extra känslig hud, perfekt för mig!! :-) nån som vill prova oxå? ( kommer få några små flaskor att dela ut till vänner)
 
nej, nu ska jag sova! Kram på er! 
 
jos

Jag provar gärna en liten tub :-) tråkigt att julbordet blev en besvikelse :-/ du hade ju sett fram emot det! Hoppasdet onda gick över i bröstet!

linda

Va du e gullig!! :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress