Vem är ungen lik?
Satt och gjorde en fotobok av Kevin igår och jag tyckte att Vilde var skrämmande lik Kevin på vissa bilder, men jag vet inte.. han har ju båda bröderna i sig och det märks! =) Vi har det väldigt bra, har börjat träna 2 gånger i veckan ihop med Frida, och jag älskar det! Så ikväll blir det vattengympa igen. =) När jag inte tränar så går jag, brukar bli runt en 7 km varje gång och jag är riktigt nöjd över vad jag gör.. däremot visas det ju inget på varken vågen eller måtten runt midjan.. men det är nog pga kosten och den ska vi ta tag i denna vecka! Ut med allt onödigt och in med det nyttiga! 
Så istället för en massa snacks på kvällen så blir det nu frukt! Jag är enormt beroende av socker och det måste bort bort bort!! 
 
Nej, nog om detta nu.. men som sagt är nöjd över träningen som jag gör! Sen behöver inte jag bli supersmal, jag vill bara få må bra i kroppen. 
 
Nu lämnar vi detta ämne.. Kevin har det bra i skolan, han kämpar på och jag är stolt över honom. =) Ikväll ska han ha scouterna igen, något som han tycker är roligt! 
Alvin är inne i värsta trotsen, så den ungen är till salu många gånger per dag! =P MEN jag älskar honom och jag älskar när han myser i soffan framför en film/bok och han bara suger åt sig vår uppmärksamhet och kärlek. =) 
Vilde har börjat få in bra rutiner, han är oftast glad MEN har så svårt att koppla av när vi träffar folk, hela dagen blir förstörd och han bara ledsen.. så därför har vi sagt att en grej per dag högst! Allt för att han ska få koppla av! Så ta inte åt er om vi säger nej, vi vill Vildes bästa. 
 
Som sagt vi har det bra. =) Vem är han lik????
 
Farmor

Han är ju lika båda två.
Ang, sockret... Jag höll upp i nästa 2 år med att äta smågodis, chips och annat med mycket socker i. Efter det fick jag en helt annan syn på sötsaker. Visst kan jag äta kakor och godis men inte lika mycket som förr.
Sockersuget håller i sej i upp till ca 6 veckor, så det är bara att hålla ut den tiden sedan går det automatiskt.
(tyckte jag). Med lite jävlar anamma så går det att ändra sitt eget beteende och jävlar anamma det har ju du. Lycka till med ditt "nya liv"
Kram

Jos

är det kevin på första bilden? isf är vilde väldigt lik honom :) men han har ju precis som sina brorsor mycket drag från båda sina päron ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress