En väldigt bra tisdag =)
Har haft en väldigt bra dag idag trots att regnet har öst ner i omgångar. =) Lämnade Alvin på förskolan (ja, jag var lat och tog spånkan) sen väl hemma så väntade Anna och hennes lilla Alice på mig och Vilde. =) Det är så roligt att ha en vän där det skiljer sig en vecka mellan barnen. =) Men iallafall, vi fikade och snackade en hel del. Var väldigt trevligt! =)
 
Sen åt jag lite lunch, ammade Vilde och sen gick vi en promenad och hämtade bilen. Så en promenad fick vi idag oxå. =) Hämtade bilen, sen åkte vi och hämtade Alvin på förskolan och åkte vidare till biblioteket som jag hade lovat honom. Vi lånade böcker och sen åkte hem. Väl hemma kröp Alvin upp i knät på mig och så läste vi hans bok. =) Var himla mysigt då det inte har blivit av på väldigt länge! (Har dåligt samvete att jag inte riktigt har hunnit med/haft samma tålamod som innan Vilde kom). 
 
Vi väckte älsklingen, jag gav bebis mat och sen åkte vi och hämtade Kevin från frita. Han har haft lite svårt i skolan de senaste veckorna men nu två dagar i rad har det varit kanondagar och jag blir så glad att få höra det! =)
Vi åkte hem till Anna och Maggan, där åt vi god mat och fikade. Alltid lika trevligt. =) Kevin nös några gånger men det gick ändå relativt bra, han var inte rädd för Helge heller så det kändes jättebra. Åkte hem så vi var hemma vid sju snåret, Kevin läste sin läxa och Alvin gjordes iordning för sängen. Hade två väldigt griniga och trötta killar och då menar jag alla 3! 
 
Nu sover alla mina tre pojkar och jag hoppas verkligen att Vilde sover som han har gjort 3 nätter i rad.. att han somnar runt denna tid och sover fram till kvart över tre, sen somnar om direkt och vaknar runt halv sju snåret igen. Jag tycker om att få denna sömn som jag har fått. Han är så nöjd med precis allt nu, han äter från bara ena tutten på dagen (han tog förut den ena och sen efter ca 20 min den andra) och han sover mycket fortfarande men har även börjat vara vaken längre stunder och då är en glad liten kille. =)
Däremot vet jag inte vad jag har råkat ut för.. gör förbaskat ont i vänsta bröst, på sidan och under.. kommer och går av och till hela dagen, det liksom hugger och sen släpper efter ett tag.. om det hade varit mjölkstockning så borde väll det göra ont när jag ammar? Ska prata med BVC på fredag när vi ska dit. Känns så olustigt och det gör ont... 
 
Hm, har nog inget mer att säga om denna dag. Imorgon är det dags för hörseltestet på Vilde och sen ska bilen lämnas in igen, så ska de fixa motorn till min fönsterruta! 
 
Kram på er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress