Måndags kväll, ska snart sova
Har inte bloggat på ett tag då jag måste starta datorn, därför blir det 2 inlägg ikväll. =) Helgen blev inte som jag hade tänkt mig, vi skulle ha åkt på kalas men de blev lite dåliga och då vågade jag inte utsätta Vilde för det. Men helgen blev lyckad ändå, lördagen var vi först och hämtade ut Kevins medicin (Se tidigare inlägg), sen gick vi till Enebykyrkan, där var det klädbytardag. =) Hittade lite grann till barnen, dock inget i Kevins storlek tyvärr. Men Alvin fick en skjorta. Vilde fick en overall, en adidasdress och en annan tröja. =) 
 
Alexandra och hennes barn kom lite besök, vi åt lunch och fikade. =) Trevligt trevligt! 
I söndags tog jag det bara lungt, eller jag var och handlade för första gången med alla tre barn själv och det gick hur bra som helst! Jag använder bärselen till Vilde, han älskar den. =)
 
Idag har jag gått större delen av dagen, vi åkte till Fiskeby, körde lite med volvon och sen tog en promenad till fiskeby för att hämta hem partybussen. Åkte ner med den till TB bil, då rutan krånglade (ska hämta den imorgon igen) och så fick vi gå hem därifrån, då de inte hade tid med min bil idag. Väl hemma igen så åt vi lunch sen hämtade vi Kevin på skolan.
Emma & Ante kom förbi på en fika frammåt eftermiddagen. =) 
Har nu ikväll suttit och lagt in alla mina bilder från kameran + mobilen i olika mappar, är riktigt nöjd över mig själv. =) 
 
Nej, nu måste jag se till att Vilde somnar så jag oxå får lite sömn inatt! 
Kram på er!  (Bjuder på en nytagen bild på lilla fisen, har börjat tycka om att ta kort igen, riktigt roligt!) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress