En ny vecka
Veckorna går så fort, så fort Vilde kom ut så går allt i rasande fart igen! Vilde blir 2 veckor imorgon och det känns ju som igår som vi var på förlossningen ju! Vi har det bra, allt rullar på i rasande fart, dock har jag lyckats boka upp hela jävla veckan så jag får lite smått panik! Men samtidigt vill jag träffa alla som vill komma och se vårt nya tillskott, får vila mellan besöken helt enkelt. Däremot så har jag sagt till om att det är bra om man har med sig fika om man vill ha nått. ;-)
 
Igår var vi hos barnens farmor och farfar, vi satt ute i det fina vädret och njöt av tystnaden! =) Lämnade Kevin på scouterna och sen åkte vi andra hem. Hämtade Kevin sedan och var borta ca 30 min, shit vad jobbigt det var att lämna Vilde hos älsklingen!! Hade så ont i huvudet igår kväll och vaknade med samma värk.. älsklingen sa åt mig att gå och vila och så tog han med sig Vilde och lämnade Alvin på förskolan, grät en bra stund sen kunde jag vila. Har haft ont i skallen hela dagen och det är så jobbigt!
 
Vad har vi annars gjort idag, jo vi har passat på att handlat när vi var nästan själva. =) Vilde var dock hungrig så det blev att amma i bilen på Maxi parkeringen både innan och efter handlingen! Han använder mig som levande napp, vilket han är nöjd med men inte jag.. men han tar oxå nappen men det är bara i värsta fall! Men förmiddagarna sover han oftast bort, och då får jag chansen att fixa lite! 
 
Anna kom förbi en sväng innan jobbet oxå och hon kollade i Kevins jultidningar. =) Tack för besöktet vännen!!
Älsklingen har bakat bröd nu ikväll och jag har startat en maskin med tvätt, har även vikt tvätten och lagt in den i barnens garderober. Så lite har jag hunnit med idag. =)
Bjuder på lite bilder från när vi myste framför brasan. =)
 
Förlåt än en gång för dålig uppdatering, men jag hoppas ni förstår varför jag inte har uppdaterat! Och en påminnelse, vill ni köpa jultidningar av Kevin så säg till, han skulle bli superglad!
 
Kram på er!




 
tessan

jättesöt liten kille :)
man ser likheter mellan honom och kevin :)
kramar

Emma - Mamma till Theodor

Får se om vi kan ses någon dag nästa vecka om det går för dig/er :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress