Höstrusk
Usch vilket höstrusk vi har fått, tur att man har regnkläder till barnen och regnskydd till vagnen för jag vägrar att vara inne!! Märker ju på Vilde att han sover mycket bättre om man är ute, idag sov han ute i över 2, 5 timme hemma hos mina föräldrar! =) Alvin har haft simskolan idag igen, det hade gått bra sa älsklingen. Jag själv passade på att gå på barnklädsbytardagen som var i kyrkan, hittade en skjorta åt Alvin, men annars fanns det mest bara till tjejer. Varför är det så?!
 
Hos mamma och pappa var även min bror med sin familj, alltid så roligt att ses! =) Och vi kommer snart att träffas igen, då det snart är kalas på g. =) 
Vi hjälpte dem med att rensa bland massa skit. Så nu är ett av deras projekt klara. ;-)
Hm, vad gör vi annars och hur har vi det... jodå, Kevin börjar bli förskyld men annars har vi hälsan i behåll.. dagarna bara flyger fram. Vilde är nu snart 4 veckor, han väger nu 4180 gram och är 55 cm lång. =) Mammas lilla tjockis! Vi är rätt uppbokade och när vi inte är det så njuter vi av att vara själva. =) Sen blir nog hemmet lite lidandes just nu, städar inte alls lika ofta som jag borde!! 
 
Igår var vi hos Hanna och Rasmus, var så trevligt att ses då det blir så långt mellan gångerna! Tack för den goda maten och den coola bok som Vilde fick. =) 
 
Nu ikväll när vi kom hem, så var det ruggigt här hemma, vi tände en brasa och en massa ljus, tog på oss myskläder/pyjamas och har mys här hemma. =) Familjen ser på Indy och jag bloggar samtidigt som Vilde ammas... ni kanske förstår varför jag inte bloggar så ofta?! ;-) 
 
Vad har annars hänt i veckan, hm.. jag var och fikade med "mammagänget" igen, alltid lika roligt! Shoppade byxor åt Kevin och ett par vantar till Alvin när jag ändå var på stan. Emma & Theo var och hälsade på i torsdags, vi tog en fika och pratade lite. Åkte sedan och hämtade ut korten från fotografen så nästa lördag är vi med i tidningen. =) Vi har varit på ikea, där vi handlade nya täcken till barnen. Jag har oxå varit på jobbet och hälsat på, så nu har jag varit där. ;-)
 
Hm, nej nu går det inte att skriva längre med en bebis hängandes vid tutten samtidigt...
Men bjuder på bilder från ikväll, då jag grabbade tag i systemkameran och la mig på golvet och bara knäppte lite bilder. =)
 
Kram från oss!
Emma - Mamma till Theodor

Tack för i torsdags, super mysigt :)
Får ta och ses oftare! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress