Promenad och fika
Har idag varit och lämnat Alvin på förskolan och sen gick jag och Vilde vidare mot stan, gick sammanlagt 5 km! =) Väl på stan träffade vi bästa morsorna Cecilia och Josefin. =) Vi hängde ihop under graviditeten och nu äntligen kunde vi ses med våra bebisar. =) Kändes väldigt avslappnat att sitta alla tre och amma helt öppet på stan, hehe och jag tror Vilde kände att jag var trygg med det. ( Har lite svårt att amma öppet typ på stan eller hemma hos någon, känner mig lite orolig då). 
 
Älsklingen kom och mötte oss på stan och vi hade sällskap hem, vi hämtade Alvin på vägen hem och han blev nog lite ledsen över att han fick gå hem oxå! Heheh vi har ju gått till förskolan och sedan tagit bilen för att hämta, men inte idag!  
 
Väl hemma igen kom Anneli på besök, Vilde fick så fina kläder utav henne! =) Tack vännen. Vi smaskade kladdkaka och hade det trevligt. Efter besöket förberedde jag maten och älsklingen myste med bebis, barnen lekte/spelade dator. Ja javisst ja, jag läste läxor med Kevin oxå! =) Vi åt tacos och satt och pratade.
 
Efter maten fick jag ett infall och slängde av mig och Vilde kläderna och smög in till duschen! Där stod vi läääänge och duschade, han verkligen älskade det! Har nog aldrig sett honom njuta så mycket. =) Han blev lite arg när jag tvättade av honom men så fort han låg mot bröstet igen och vattenstrålarna över huvudet på honom så njöt han igen. =) Blev helt varm innombords! Älsklingen tog en massa bilder, men vet inte om jag ska lägga ut dem då de är väldigt privata. ;-)
 
Sen duschen åt Vilde lite grann sen har han sovit i sin vagga! Drog ut vaggan till vardagsrummet så han sover i den bredvid soffan. =) Jag har kunnat läsa lite bloggar och nu bloggar jag själv. 
 
Vi har det väldigt bra, och vi njuter fortfarande väldigt mycket av varandra. Dock börjar älskligen att jobba imorgon, inget jag ser fram emot men så är det!
 
Vilde blir 2 veckor idag, känns sådär.. tiden går ju för fort! Men jag älskar denna unge något fruktansvärt mycket! Älskar honom lika mycket som både Kevin och Alvin. =) Har blivit mycket tjat om lilla bebisen men det blir ju så, men Kevin har det bra han tycker om skolan, är hur gullig som helst mot lillebror och han kommer gärna och myser på morgonen. =) Alvin har börjat prata med mig igen, dock är älsklingen hemma så finns typ inte jag men är vi själva så pratar han massor! Han vill gärna hålla sin lillebror och han är väldigt bestämd! =)
 
Ett svar till Emma, vi ses jättegärna nästa vecka! =) Kanske kan gå till öppna ihop. ;-)
 
Kram på er! Bjuder på bilder på mina "stora" killar och de fina kläder som Vilde fick av Anneli idag. =)


Emma - Mamma till Theodor

åh så kul, ja de kanske vi kan göra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress