Sjukstugan
Nu har höstens baciller kommit hem till oss oxå och det gillar vi inte!! Kevin har varit snorig hela veckan, jag började känna av igår kväll att det var nått på g och älsklingen likaså. Men det jag inte hade räknat med var att förskolan skulle ringa angående Alvin och säga att han hade feber. Han som var superpigg imorse, inte ett dugg förskyld och sen nu några timmar senare 39 graders feber!! Tycker så synd om honom nu när han är sjuk. 
Jag hoppas att lilleman inte åker på något, men risken är ju väldigt stor att han blir förskyld nu med! 
 
Hm, hur har vi det annars då.. vi har det väldigt bra, igår var jag på babysång med Karin & Erik, sen var Anna här på lite fika. =) Idag (innan förskolan ringde) så handlade vi lite, lite nya ljus fick följa med hem och även lite nya ljuslyktor. =) Köpte även en tavellist till lillemans rum så den satte älsklingen upp innan han åkte till jobbet. =) Blev kanonfint! Ställde in alla planer inför morgondagen då Alvin är sjuk, så det enda jag har imorgon är bvc, det är viktigt nu att han får vila! (Vila= inga besök!) 
På fredag måste vi åka till vårdcentralen med Kevin, han ska äntligen få ta prover om sin allergi! =) Få se vad vi får för besked sen, vi vet ju att björk och katter inte går men vi skulle vilja få lite mera svar. 
 
Om grabbarna är friska på söndag så funderar vi på att åka till Kolmården, ska köpa årskort tänkte jag men får se som sagt hur vi mår! Älsklingen jobbar och sliter, saknar honom så mycket om kvällarna men är glad att vi får några timmar ihop innan han åker till jobbet. =) På lördag ska han gå på kulturnatten, jag och barnen ska bara myyyysa! =) Känner att det har varit så mycket besök och flängandes fram och tillbaka överallt så nää jag vill vara själv med min familj nu några dagar. =) 
 
Hm, angående bloggen så blir det inte mycket bloggande då jag måste starta datorn, däremot om ni vill följa mig så finns jag på instagram. =) carrobjorn heter jag där. =) 
 
Nej, nu tror jag att Kevin snart kommer hem.. han är säkert sur på mig då jag sa imorse att jag skulle hämta honom... men med en febrig Alvin så vill jag inte släpa ut honom i regnrusket!!
 
Javisst ja två frågor har jag till er! 
1: Någon som kan tänka sig att köpa jultidningar? För Kevins skull...
2: Nån som vill bli av med eller känner någon som har ett terrarie? Vi är intresserade och på jakt efter ett och det är viktigt att det är terrarie och inte akvarium!
 
Kram från oss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress