Jag överlevde!!
Godmorgon vännen, är allt bra? 
Jag är så trött!! Vilde somnade som vanligt, har funkat bra nu några nätter (bara mellan 4-7 gånger har jag behövt gå upp) men inatt vaknade han 3-4 gånger i timmen sen Var han klarvaken mellan ett och halv fyra!!! Jag grät..
 
Annars är det brà här, träningsvärk och blåsor på hälarna men har hållt i gång 4 dagar nu. Jag springer inte hela rundan, hallå trodde ni att jag var elitlöpare eller?! Nej, powerwalk och springa runt hälften. 😄 Jag är riktigt nöjd, jag ska klara det, jag ska jag ska!!! Ikväll funderar jag på att dra ut mamma på en promenad och vägrar hon så får hon ta Vilde så springer jag en sväng istället! 😄 Helgen har jag sagt vila, för att älsklingen jobbar 12 timmars pass. 
 
Hur går det med sockret då? Jo för fasiken, det går att ta bort allt synligt och jag ska börja köra lchf igen har jag tänkt men eftersom min kropp inte riktigt är som alla andras så kommer jag äta ett mål om dagen med lite kolhydrater. 😃 Funkade sist så det ska funka igen! 
 
Nej, ta och byta i tvättmaskinen för bebis verkar ju ändå inte speciellt trött!!!!! 
 
Vad gör ni denna fredag? 
Kram kram 
 
Veronika

Vad är det för varv du springer?/veronika

Svar: Jag springer upp Degeersgatan, bort till Ö&B, Hagagatan, sen rätt upp igen! =)
Snuttungar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress