Lördagsmys med 3 troll
Sitter i soffan och har haft lördagsmys med mina troll (alltså barnen!), älsklingen jobbar natt så jag får sova själv i den stora sängen inatt, men det gör inget. =) 
Dagen idag har varit låång, har varit trött och tjuriga barn.. jag var trött för vi firade min bästa vän igår, nämligen Frida! Jag och Linda hade pratat ihop oss så hon kom och övveraskade Frida rejält! ;-) Vi åt mat, drack en hel del vin och gjorde ansiktsmasker. =) Hon fick en dygnskryssning av mig och Linda så det ska bli himla skoj!! 
Vi pratade och skrattade så jag höll på att kissa i brallan! ;-)
 
Dagen idag har som sagt varit seg, Vilde sov hela natten (eller jag har iallafall inte hört honom & inte älsklingen heller) men han vaknade 5,20 och det tycker inte jag om!! Jag är en extremt kvällstrött människa men även morgontrött, jag funkar bäst om jag får sova från 8-10 timmar per natt men sen Vilde kom så ligger jag nog på 5-6 timmar bara...
 
Vid tolv åkte vi till loppisen vid Ö&B, där handlade jag uppläggningsfat till grönsaker, då det är nog det enda jag inte har, sen letar vi efter en mortel men de vi hittade var för små. Sen åkte vi till Dollar Store, där handlade jag strumpor och sen fick Kevin en hatt.
På vägen hem hämtade vi upp Frida (hon hade sin bil hos mig) och så tog vi en kaffe, sen blev det som vanligt laga mat, diska, duscha barnen, plocka osv osv. Pratade en stund med mamma oxå. =)
 
Nu ikväll har vi haft mys med godis och film, såg Resan till Amerika tror jag den hette, riktigt bra men är ju så blödig! Höll på att börja gråta i slutet! Usch vad har hänt? Jag har alltid varit blödig men inte såhär, detta kom efter sista barnet!! 
 
Ska snart lägga Kevin och sen blir det att sitta vid datorn en stund innan jag ska nanna kudden. Sitter med lite tända ljus idag, doften från ett ljus som jag köpte på förra ljuspartyt doftar underbart! =) Hade ljusparty i onsdags, så jag handlade lite och fick en hel del så ska bli riktigt skoj när det kommer hem! =) 
 
Hm, vad ska jag skriva mera... vi har det bra, eller Vilde har lite feber men tror det beror på hans lilla tand som är på väg upp, är riktigt vasst nu när man känner i munnen och den syns när man tittar ordentligt! =) 
 
Vad gör ni en lördag som denna?
kram kram
 
Bjuder på en bild då vi goa tjejer lekte spöken, eller javisst ja ansiktsmasker! Min doftade pensionär, fy faan vad det stack i ögonen och näsan!!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress