Påsklov och fest
Påsklovet lider mot sitt slut och det avslutades med fest igår för världens bästa pappa och make! Älsklingen fyllde 35 år i torsdags och jag och barnen firade honom, men det han inte visste om att vi skulle övveraska honom med en fest på lördag kvällen med nära och kära! Han blev skapligt chockad men tror att han hade det väldigt trevligt. =) 
 
Dagen då han fyllde år var vi på Flygvapenmuseet och sen Ikea, vi hade en heldag tillsamans och så hade jag slängt ihop en cheescake till kvällen, riktigt gott blev det! =) Han fick 2 kokböcker, en dejt med mig (som vi hade igår) och så en weekend, vi ska nämligen åka och bada i 3 dagar och sova i stuga!! ska bli riktigt najs!!
 
I fredags var vi på Kolmården, vi var där med vår gamla granne Annelie och hennes två fina tjejer. =) Vi hade det väldigt trevligt, så mycket motion, skratt, prat, glada barn och soool!! =) Kevin blev dålig på en gång men han fick medicin direkt så blev allt bra igen. =)  
 
Gårdagen skjutsade jag barnen både till simskola & hanboll, hämtade bord och stolar, sen gick jag och älsklingen på dejt. Vi tog en promenad i solen, stannade till på macken och handlade lite gott och sen gick hem och då var alla här!! Somnade gott sen på kvällen. Hehe =)
 
Idag har jag storstädat, det såg ut som ett världeskrig hade brutit ut. haha sen blir det att ta det lungt.
 
Vad gör ni idag?
 
En liten fråga till er... Vilde somnar hos mig hela tiden men så fort vi lägger honom i sängen vaknar han!! Börjar tära på både mig och älsklingen... har ni tips på vad vi kan göra??
 
Kram på er!
 
 
Fnulan

Usch vad jobbigt att han vaknar. Det bästa är att han somnar där han ska sova sen då.
Kramen

Emma - Mamma till Theodor

Säger som ovan, Theo var likadan de första 5 månaderna. Vägrade sova själv men vid 4-5 månaders ålder började vi lägga ner honom själv och lät han ligga till han somnade. Skrek han gick vi i lite då och då för att visa att vi var där :)
De gav resultat då han sen 6 månaders ålder kunnat somna själv helt utan problem på kvällarna :)

Jenny

Det är ju bra om får somna där han ska sova såklart, du kan ju börja med att träna det på dagarna när han ska sova... :)
Wilma var likadan men vi fick problemen mycket senare, vänta inte...
Kram på dej

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress