Springa
Hej min vän, ät allt bra?
jag som gnällde på bloggen igår att jag inte får sova har fått sova! :-) Tack för era kommentarer, men felet är att han har sovit i egen säng hela tiden fram tills nu, han vaknar så fort jag lägger ner honom, det är som om han skulle ha seprationsångest! Och han har somnat själv i sin säng om dagarna och nu sitter man med honom i knät...
 
Dagen här har varit bra, har handlat skor idag. Ett par träningsskor till mig så ikväll ska jag och grannen ut och springa! Jag kommer dö, jag menat allvar! hallå jag har inte den konditionen! Hjälp, vad har jag gett mig in på?! 😳
 
Vi handlade även sort till barnen, är glad att stadium outlet öppnade här! 😄 
 
ska snart åka och lämna Kevin på scouter, sen ta en kaffe med en vän, sen tydligen dö... Eller springa va det visst. 😉
 
Satt och beställde nya bikinis idag, ska åka iväg nästa helg på en weekend med familjen och då måste jag ha lite nytt! 😃
 
Ska till Ullared i maj, funderar på om de kanske har nått snyggt jag kan ta på mig på mammaminglet. Ska bli galet roligt att åka dit! Ni kommer väll oxå med? 😜
 
Kram på er! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress