Trött
Trött, tröttare, tröttast är jag idag! Vet inte varför men känns som man har sprungit ett maraton! 
 
Tisdag idag och det är blåsigt ute, har tagit bilen överallt för att jag inte orkat gå... Vilde ville inte somna som han brukar så det blev en lur vid halv tio till halv elva, förstod att babysimmet skulle vi inte hinna till så vi stannade hemma och tog ett bad istället. 😃
Han somnade direkt efteråt oxå så väckte jag honom när vi var tvungna att hämta Alvin. Trött liten kille!! 
 
Hur har vi det annars då? Jo, det går frammåt.. Mår mycket bättre, men halsen irriterar! I söndags var vi på lotten och grejade, hade handlat innan så då gick vi in på Lindex för att hitta något bra plagg som Vilde kan ha när vi är där. Hittade en regnoverall!! 😃
 
Väl på lotten, grävdes det, Vilde kröp omkring, barnen lekte, vi grillade och bara njöt! 😃
Synd att vädret inte kunde hålla i sig bara! 
 
Igår var jag och små barnen på jobbet en sväng, sen hjälpte vi Linda hela dagen. 
Nej, ta gaphalsen! 
Kram på er!!
 
Svärmor

Säng, säng, säng, sova, sova. Jag är trött,ja är trött, ja är jättetrött. Säng, säng, säng, sova, sova.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress