Baciller..
Jaha, trodde jag skulle klara mig undan Kevins baciller men inte då.. kände igår efter öppna förskolan hur det började klia i näsan sen sa det typ bara pang och jag hade en rejäl förskylning! Hostar och snörvlar om vart annat.. men är relativ pigg ändå, bara jag får sova en gång om dagen så funkar det! ;-) Idag efter lämning på skolan gick vi en skogspromenad och pratade lite, blev inget snabbt tempo pga förskylningen men det var ändå skönt. Gick till Maxi och handlade lite småtjaffs.. tog en lunch där och provade kläder, har ju gått ner 11 kg men visste ju inte vilken storlek jag är nu. 
 
Jag blev glatt överasskad när jag hade gått ner 2 storlekar i byxor, kunde även ha storleken under men var inte bekväm i det, i alla jeans hade jag samma tum på alla, oavsett butik! Kunde till och med ha jeans på Cubus som jag aldrig har kunnat haft innan! =) Hade även gått ner en storlek runt bysten och från xl i tröjor så är det nu L för att känna mig bekväm. =) Vill inte att det ska sitta åt för mycket. ;-)
 
Väl hemma igen så sov jag en stund, samtidigt som Vilde och älsklingen hämtade Alvin. Kevin började på frita idag så han gick hem själv, skönt när de kan göra så. =)
Har beställt nu två par jeans till mig, ett par som jag kan ha i jobbet och ett par hemma. =) Lite lagom slitna jeans, sånna som jag tycker är så assnygga! 
 
Nej, dags att börja med middagen, idag vankas det soppa! Ska bli riktigt gott, är nog ända gången jag riktigt tycker om soppa det är när jag själv är halv krasslig! 
 
Shit om 2 dagar fyller vår lilla älskling år, så måste ta och baka inför stora 1 års kalset! =) 
 
Kram kram
Bjuder på en babysimbild! =)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress