Bakning
Idag fick jag sån där lust att baka så man inte kan sluta tänka på det! 😉 Jag har knappt bakat nått sen jag började med vv men kände att nej faan det är fredag, då kan jag unna mig lite! 
Så jag har gjort en matpaj till mig & älsklingen till  han kommer hem ikväll och en citronkladdkaka! 😃
Nam nam ska det bli! Sen gick Kevin till affären och handlade cola och chips som mys! 😃
 
Annars idag har vi inte gjort så mycket, var på lotten på fm för det vi skulle ha gjort blev inställt! Men det var mysigt på lotten, grävde ner båten så nu ska vi borra hål och sen ska vi få hem sand! 😃 Vilde är gnällig som bara den idag, tror han tycker det är varmt och så håller två tänder på att spricka upp. Så mest bara gnäll där! 
 
Imorgon ska jag och bästa Frida dricka lite vin & äta kräftor, ska bli så gott!!! Längtar som en tok till mina kräftor!! 😃 Det sjukaste är att jag har inte ätit kräftor för tills förra sommaren då jag var gravid, och fick nojja på det! 
 
sitter och väntar på att grannen ska komma upp, ska bli skoj! Så stänger ner här nu.
hoppas ni har det bra.
kram kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress