Faan oxå!!
Får man svära i rubriken? Eh, det skiter jag i! Har en riktig piss off dag, och dagen började med att jag hade gått upp 2 hg!! Jag får skylla mig själv då jag har fuskat, jag har ätit choklad, jag har fikat.. men det gör så ont när man har gått upp igen... jag skulle ju aldrig komma dit sa jag ju!! 
 
Åt frukost, fixat här hemma och ska snart dra fram snabeldraken på lite rastning oxå, måste få det snyggt till i em då hela älsklingens familj kommer, de ska spela bowling medan damerna ska kackla här hemma. =) Eller jag ska iväg, så jag ska inte vara med och kackla hela tiden. ;-) Jag ska träffa mina underbara jobbarkollegor, eller en del av dem har slutat/ska sluta och en ska ha bebis i höst så utav hela gänget så blir vi två kvar på jobbet, men alltid roligt när man kan ses! =)
 
I fredags möblerade vi om här hemma, blev så jädrans bra!! Vi har ju köpt en gasolgrill, så bordet till elgrillen tog vi in och sågade av benen & hyllan under så blev det databord till barnens dator. (Det är där jag sitter nu) Sen bar vi ner soffan och ett litet bord och satte under trappen, det är ju inte lite mysigt nu att sitta om kvällarna och läsa saga!! =) <3 Älskar att avsluta kvällen med en stunds läsning. 
 
Sedan bar vi upp fotöljen och satte där uppe där soffan stod, drog expedithyllan med alla böcker & fotoalbum dit oxå så det blev typ läshörna! =) Helt underbart att sitta där med en filt, lite tända ljus, en kopp te & en bra bok!! =) 
 
Men det jag skulle komma till var att jag slog i handen när vi bar ner soffan så har haft fruktansvärt ont där ett tag nu, idag känns det bätre med då hade jag gått upp i vikt istället!!Men det är ändå -11 kg så ska kanske vara nöjd ändå?! 
 
Här hemma är det sjukt, Vilde har varit så dålig i magen några dagar så igår fick han laktosfri kost, och gissa vad?? Han har inte bajsat idag!! =) Kevin är genomförskyld & hade feber igår, han var så ledsen över att missa Sean Banan, som var på Kolmården och Crusingen. Jag var mest ledsen över att missa crusingen, den lilla raggaren jag är.. men älsklingen skickade bilder och Alvin hade tagit kort så jag fick se fin fina bilar ändå! =) 
 
Nej, den där snabeldraken vill bli rastad... 
kram på er!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress