Fryser
Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp klockan nio, åt frukost och sen tig en rask promenad! Vaknade förresten av att jag frös, känns verkligen att hösten är på intågande! Hade nog legat och spänt mig för har haft ont i axlar & nacke idag, inte alls skönt. 😔 
 
Efter promenaden som blev ca 3 km så städade jag ur skafferiet, lagade lunch, vek tvätt, startade en maskin och la Vilde. Passade då på att slå igen mina blå i ca en kvart innan barnen började bråka och Vilde vaknade! Fick honom att somna om och så sov vi ytligare en stund! 
 
Var och handlade lite när älsklingen hade vaknat och tog även en fika. Väl hemma igen har vi lagat mat, plockat, läst bok för de stora barnen och lekt med Vilde! Han leker så bra när man sitter med honom i hans rum. 😃
 
Nu sover alla barn, älsklingen jobbar och jag ska sova. Har lagt fram en filt om det blir för kallt inatt, vart tog sommaren vägen? Vi som skulle åka och bada varenda dag denna vecka! 😔
 
Har ni det bra? 
Kram kram 
Farmor

Vattnet är fortfarande varmt. Håller ca 20 gr. Inte så dåligt, eller hur. Så det går fortfarande att bada ute i det fria :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress