Lördag
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid halv nio. Gjorde gröt, vi åt frukost, sen det vanliga med plocka och styra här hemma. 😃 
 
När älsklingen hade vaknat så åkte vi till mamma & pappa, älsklingen hjälpte mamma med en sak och hon klippte barnen. Vi fick mat & fika och pratade en massa! Åkte sedan hem och väl hemma sov jag en stund, och sen lagade jag mat till mig och barnen. Älsklingen var/är på jobbet. Barnen badade & sen försökte jag få Vilde att somna, utan att lyckas! försökte i en timme sen gav jag upp, läste istället för barnen sen sa vi god natt och då somnade även Vilde! Så nu sover alla barnen, jag ligger i soffan och bloggar och planerar ett stort kalas för vår lilla blivande 1 åring! 😃
 
Inbjudningarna är utskickade, vi valde och valde och sedan kom vi fram till vilka som kan komma till oss, ni som inte fick en inbjudan bli inte ledsna! Ta det inte personligt, men vi bjöd dem vi umgås mest med och vill ni fira honom ändå är ninvälkommna en annan dag eller samma dag han fyller! Vi får helt enkelt inte plats med alla om vi skulle bjuda all vi ville. 
 
Men på hans önskelista så står kläder högst upp, han har inga boddys och pyjamas i storlek 80, byxor har han i mängder men inte resten! Sen ett kök från Ikea skulle han inte tacka nej till, han älskar sitt lilla kök just nu men det håller knappt ihop! 
 
Tårtan är beställd, och sen ska jag baka en massa! 😃
 
nej se filmen kanske som rullar på tvn. 
Kram kram 
 
bjuder på en bild från idag när Vilde var riktigt arg! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress