Lördagsmorgon
Vilde vaknade halv åtta, sen dess har han och jag mysit framför film. =) Alvin vaknade precis han med och gör oss nu sällskap i soffan. Har hunnit att ta en snabb dusch oxå nu på morgonen så nu väntar vi bara på att älsklingen och Kevin ska vakna.
 
Idag mår jag riktigt bra, jag känner mig lycklig och tillfredsställd... jag har varit ledig i en vecka drygt och jag älskar det, att bara få vara med dem man mest av allt tycker om, jag ägnar dagarna i mina mysbrallor, löst uppsatt hår och skriver en massa korsord. (Enda gången jag löser korsord är när jag ska komma till ro på typ semestern)
Jag har inte städat ihjäl mig och inte bakat.. men börjar klia i bakfingrarna och min maskin har stått alldeles för länge nu! ;-) 
 
Dagen idag har vi bara småplanerat lite, vi funderar på att åka till Tropicariet, och efter det ska vi hem till mamma och pappa. <3 Men vi får se vad älsklingen säger när han vaknar, dags att duka fram lite frukost till oss som är vakna, känner nu hur magen kurrar!! 
 
Vad ska ni göra idag?
kram kram 
 
Bjuder på en trött bild på mig och min mamma juldagen. ;-) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress