Måndag kväll
Hej på er! Är allt bra? =)
Här är det fortfarande inte riktigt bra, Kevin mår bra igen och har idag varit i skolan och nu ikväll har han varit på scouterna där de hade pysslat till alla hjärtans dag och mumsat på semlor! =) Däremot har Vilde fått världens dunderförskylning! Han har hela helgen bara gråtit, varit mammig, inte velat äta nått förutom välling... men inatt sov han i sin säng rätt skapligt, vaknade en mellan 5-6 gånger bara och då räckte det med att jag stoppade om honom och gav honom nappen. Han har under dagen varit en glad och pigg liten bebis och så har han börjat att äta igen!
 
Dock nu ikväll efter vilan runt fyra så vände det igen och han blev så ledsen. =( Mammas lilla bebis.. men nu sover han igen så jag hoppas att han har somnat inför natten nu. 
Alvin han mår bra, och vi har bakat han och jag. =) I lördags baka vi bullar, igår gjorde jag två sorters kakor och idag har han & jag gjort kärleksmums! =) Nu är han så redo inför kalas som man kan bli!! =) Hur många dagar är det kvar tills jag fyller 6 år går han och tjatar. =) Jag älskar när barnen fyller år, visst jag vill att tiden ska stå still eller gå långsammare iallfall men när de fyller år så är det någonting magiskt. =) 
 
Jag går bara omkring här hemma och lullar, visst jag har bakat men förövrigt gör jag inte många knop, är helt slut i både knopp & kropp! Denna veckas vikt blev +- 0, och det visste jag redan.. måste ta tag i det hela och imorgon när jag lämnat Alvin blir det att ta en annan väg hem helt enkelt, sen blir det att träna lite här hemma antingen med zumba eller yoga. =) Måste göra upp ett schema, denna vecka har jag sagt att jag tillåter mig själv att "fuska" för vi ska på ett kalas och ha 2 st själva! Så då ska jag unna mig men sen dröjer det några veckor tills nästa kalas och då får jag hårdköra!! 
 
Nästa vecka är det sportlov, vi längtar som bara den hela familjen!! Vi har lite småplaner men vi får se vad som händer. =)
 
Kram på er!
 
Svärmor

+ - 0 är bättre än bara + Du fixar det här. Du är en strong tjej och om du vet att det är kalas på G så får du köra Zumba varje kväll :) Kram Vi ses hos Anna och om vi inte ses där så ses vi på torsdag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress