Me & I
Helgen börjar lida mot sin slut igen.. helgerna går för fort men denna helg gör det inget då älsklingen jobbar. Kevin har varit sjuk sen i fredags, jobbig feber som inte ger med sig. =( 
Men iallafall igår hade jag Me & I party här, älsklingen rymde iväg med Kevin och jag var hemma med de två andra busarna. =) Det var rikitgt trevligt, och vilken kollektion de har nu i vår! <3 Handlade en hel del till min lilla bebis. =) Så 2 bodys och hängselbyxor och ett par andra brallor fick det bli. Jag bjöd på fika, blev kladdkaka, grädde och bär. Vi lchf are (3st) åt bär och grädde. =)  
 
Kvällen spenderades i lugn och ro, vi såg melodifestivalen och dansade glatt till gosa låten. =) Vilde somnade redan vid åtta och Alvin somnade i soffan vid tjugo ögver nio, Kevin la jag när Melodifestivalen var slut. =) Själv somnade jag vid elva tiden. 
Vilde har varit vaken från halv två till halv fyra inatt, inget jag gillar men han var hur pigg som helst! Sen vakan han kl 7 imorse och var lika pigg igen... jäkla unge. ;) 
 
Idag har jag, Vilde & Alvin varit på dopgudstjänst. Det var väldigt trevligt då det bara var barnfamiljer och sen barnkören som sjöng. Vilde fick sin dopängel och en pekbok. Efteråt bjöds det på smörgåstårta, jag tog en pyttebit... Mår skit nu, jag skulle ju klara detta ju!! 
 
Har nu hemma tvättat, gjort mat till Vilde och styrt lite. Nej, nu är min bebis ledsen.
 
Kram på er!!
Svärmor

Varför må dåligt av vad DU valde att äta :) Du får träna 1 zumba omgång extra hemma istället.
Vi ses
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress