Trött
Är så trött, får inte sova om nätterna....Vilde har kommit in i en period som inte är rolig, han vägrar typ att sova i sin vagga.. tanken har slagit mig att han kanske tycker att den är trång men det går ju på dagarna! 
 
Vi har det annars bra, full fart som vanligt! I måndags var vi på öf, Alvin ville först gå hem men sen kom han in i det och pysslade både en sparbössa och en katt. Tisdagen var vi på babysim, Vilde älskar det verkligen! =) Igår vart det babysång och sen bakade jag världens äckligaste lchf semlor!! Hittade sedan ett annat recept som jag ska prova. =) På kvällen gick jag & Vilde till Johanna på Me & I party, denna gång handlade jag inget. hehe
 
Idag har vi fikat med mamsen, sen har jag skickat iväg paket, har sålt kläder på Tradera. =) Har även städat och plockat, lagat mat till hela familjen. Vi åt och Vilde åt hur mycket som helst typ! =) Hehe så glad att han äter. =) 
Nu är Kevin på scouter, Vilde sover och de andra nördarna spelar på tv.... Jag passar då att slänga in ett blogginlägg.
 
Måste bara få berätta, var i vår gamla lägenhet igår.. vi trivdes så bra där och den var så fin! Nu är den ännu finare och jag kände knappt igen mig! Kände jag mig "hemma"? Nä faktiskt inte! Var som jag aldrig hade bott där!! =) Vi hittade ett hus i veckan som vi ville ha, tog kontakt med banken men nä vi har ju inte 300 tusen i kontanter så nä inget lån! Fy satan vad det sved, vi kommer ALDRIG komma till hus, det är tur att vi trivs så bra i lägenheten och att vi har vår kolonilott. =) 
 
Veckan rullar på, vi ska på 1 års kalas i helgen, nästa vecka fyller vår lilla kille hela 6 år!! Nästa lördag är alla välkomna att fira honom (efter kl 16) säg till om ni kommer! =) Han önskar sig BARA Sagan om ringen lego, Hobbit lego & Pirets of carabian lego. (Tro mig, han har tjatat hål i hvudet om det!!) 
 
Kram från oss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress