Babysim & bröllopsdag
Oj, nu har det hunnit gå 3 dagar sen jag uppdaterade bloggen, sorry! Har fått en ny fin design på den och det är tack vare min släkting Amanda, tack snälla! =) 
 
Vi har det bra, älsklingen jobbar och vi andra har börjat komma in i rutiner igen. Igår började vardagen för oss, och det var en perfekt dag. =) Vilde sov hela långa natten i sin vagga, sen iväg med barnen till skola och förskolan. Vi gick en promenad och sen hem och ge Vilde gröt och myste, klockan 11 var det dags att gå på terminens första babysim, oh vad det är mysigt!! =) Vilde älskar ju vatten nu efter mycket träning och bad flera gånger i veckan älskar han vatten och det visade han igår. =)
 
Till lunch åkte vi till Maxi och tog Chili, det var supergott. Vi åt ute för att vi firade 8 årig bröllopsdag, kan inte förstå att det är 8 år sen jag sa ja till min älskling. =) Stormen Gudrun, mamma som grät, så underbar fin, en fin son, god mat, många som ville fira oss, fotografering och så min älskling, min underbara fina make och vän. =) Jag älskar honom så det nästan gör ont, vi har det så bra vi pratar om allt, vi myser och vi stöttar varandra i en massa beslut. =) 
 
Em kom Frida och älsklingen åkte och jobbade, hon och jag fikade, lagade mat och jag bakade bröd till maten. Det blev en supergod soppa med nybakat bröd. =) Det är ett måste för mig, mitt nybakade bröd när jag ska ha soppa. =) säkert lite lyxigt... 
 
På kvällen la jag barnen, Kevin läste för oss andra i en spännande bok, en kvällsrutin vi har. =) Läser ni i familjen?
Sen gjorde jag en räkmacka till älsklingen och en äggmacka till mig för att fira lite extra vår dag. =)
 
Idag har storstädat, gått promenad, tvättat och stekt pannkakor. =) det är att summera min dag.
 
Vad har ni för planer inför helgen??
Kram från mig.=) 
 
 
 
Susanne

Hejsan syster. Vi läser för Anna eller så läser hon för oss på kvällarna :)
Grattis i efterskott till bröllopsdagen. Låter som ni har det toppen bra :)
I helgen blir det lugnt här tror jag ialf.
Hälsa barnen & maken ifrån oss..
Kram

Emma - Mamma till Theodor

Jätte fin design, känner igen de 2 första bilderna...hehe ;)
<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress