Bitande kyla
Usch vad kallt det är ute, det är när solen är framme som det är skönt! Men jag går och går vart jag än ska, denna kropp ska komma iform och jag ser fram emot en "vältränad" kropp till badsäsongen. =) 
Igår gick jag och lämnade Alvin, sen till öppna förskolan för babysång. Det var jätteroligt där! =) Hittade genast folk att prata med och det kändes riktigt bra. =) Kommer gå dit varje onsdag. 
Tog sen en promenad i solen ner och hämtade Alvin och väl hemma började jag städa. Älsklingen klippte barnen och de tog en dusch. =) 
 
Idag lämnade jag barnen, sen blev det att ta en promenad till Emma & Theo. =) Vi fikade, busade med barnen och pratade en massa. Var trevligt! Tack vännen! Sen gick jag och hämtade Alvin och sen väl hemma har jag bara tagit det lungt. Bestämde mig för att ha mysdag idag då vi ska bort imorgon, så jag har fuskat rejält på min diet, har ätit pizza, godis och druckit cola. Gott som faan var det och jag är värd det! Har tagit en hel hög med bilder på mest Vilde men även de andra två älskade trollen. =) 
 
Imorgon ska vi åka till min lillebror och hans familj, vi ska ha tacomys och det ska bli riktigt roligt! =)
 
 
Som sagt blev mycket kort på Vilde men han är så rolig att ta kort på, han gör inte en massa miner så fort kameran riktas mot honom. Vilde försöker gå upp i krypställning men jag tycker att han kan vänta nu, räcker med att han kan sitta redan nu!
Vad ska ni ha för fredagsmys imorgon?
 
kram kram
 
 
 
Svärmor

Vad härlig inställning till din viktminskning GO GIRL.
Såg att ni ska till P i morgon. Varför inte komma hit på lördag fm?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress