Början på 2013
Idag är det den 2 januari, vi njuter av ledigheten och att hela familjen är lediga. =) Nyåret blev mer än bra, det blev perfekt då jag fick tillbringa den ihop med de människor som jag älskar mest. Mina föräldrar och min bästa vän! 
Igår gick vi i pyjamas nästan hela dagen, jag gick upp med barnen och gav de frukost alla 3, städade bort en massa glas och burkar. Halv ett gick jag upp och väckte älsklingen med frukost på sängen. =) 
På kvällen såg vi Modig på tvn och åt chokladmouse (eller hur det stavas). Barnen har lekt med sina julklappar, Kevin leker mest med sin helikopter. Det blev en succe med den julklappen! Vilde har kommit på att stolar kan vara rätt intresant, han snackar som bara den med dem! =)
 
Inatt tog älskligen Vilde, jag vaknade ju varje gång när han vaknade men behövde inte bry mig. Skönt! Vi gick upp och åt frulle vid halv tio, Vilde fick då oxå frukost (gröt). Han älskar verkligen mat! Vi ger honom gröt 2 gånger per dag och mitt på dagen får han potatis/morotspuree, han älskar det! =) Vi var på Bvc idag, och de rekomendera att vi kör fullt ut med maten för han kräver det och han har det intresset. =) Han var en fin gosse som väger nu 6680gr och 63,5 cm lång. =) Mammas & pappas stora 4 månaders bebis! 
 
Nu i em har vi varit och åkt skridskor, vilket gick hem hos bägge barnen! Vilde sov i vagnen nästan hela tiden och det känns skönt att veta att halva dagen har vi varit ute! =) Vi ska åka skridskor minst 1 gång till innan lovet är slut har vi bestämt. =) Ont så förbannat i fötterna, vill ha killskrillor men jag kämpar på med mina tjejskrillor. Nån som har killskriller i storlek 38 som vill ge mig? ;-)
 
Vi gick till affären efter att vi kommit hem och sen när vi väl var hemma så slängde jag ihop en smörgåstårta. =) Vi har nu ätit sallad och nu ser vi Pirets of carabian. Ikväll ska vi mumsa i oss smörgåstårtan. =) 
Mat & motion tar jag nästa vecka när rutinerna är som vanligt igen. 
 
Vad har ni gjort idag? Har ni det bra?
 
kram kram

 
Amanda

Vilka söta bilder :)
Tack så mycket, jo jag kan alltid ta mig en titt, jag är inte så kunnig sådär, min egen design är rätt simpel i koderna :) Men självklart kan jag titta :) Vill du ha några egna bilder i headern? :) I så fall kan du ju välja ut några och skicka dom till min mail :) Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress