Julen städas bort
Idag har julsakerna fått sin plats i kartongerna igen, inte en enda julsak uppe längre och det är lite skönt.. men tomt och mörkt! 
Natten med bebis gick ännu bättre inatt, han sov till tre sen var han lite ledsen men somnade om för att sedan vakna kvart i sex och ville ha mat. =) MEN kunde jag sova då? Nää!! Fy faan för idioter rent ut sagt, först sladdar en jävla bil loss utanför oss och därefter tar man och smäller smällare mellan husen så att det dånar klockan ett på natten! Ja men det är ju helt normalt. Not!!!!!
Blir sur imorse så älsklingen gick upp med bebis så jag fick sova en stund till. Tack darling! <3
 
Vi har gjort lite mera idag än bara städat bort julen, nämligen haft mys! Först lite loppis för att leta grindar, hittade inget.. och sen lunch på Burger King. Handlade fodrade stövlar till grabbsen, handlade ju lite "finare" skor till dem i början av vintern, fy faan vilket skit! Gick ju sönder direkt! Så nu blev det skopunkten och skor som håller säsongen ut. =) 
 
Älsklingen och Kevin gick på bio och såg Hobbit, hade velat se den men är inte redo att lämna bort bebis till en barnvakt.. kanske är skitlarvig men jag är inte redo. När jag sticker iväg och tränar har han det bra hemma hos älskligen. =) Jag, Vilde och Alvin köpte Madagaskar och lite mys och åkte hem. Vi hade det lite "bio" här hemma och det var trevligt. =) Handlade även tulpaner idag, det är min favvoritblomma och det är verkligen vår för mig när man tar in dem, har massor på lotten och det är så fint! =)Vad har ni för favvoritblomma?
 
Vilde fick prova sitt ufo idag. Ufo = läragåstol. =) Han älskade det, och han kom på direkt hur han skulle ta sig frammåt! Han backade även bakåt idag på golvet, alltså tog tag med armarna och drog sig bakåt. =) Det händer så mycket med honom nu, han rullar runt som en galning och fort går det! Han sitter själv lite kortare perioder. (har då suttit bakom honom) Och fötterna är rätt roliga dem med speciellt på skötbordet eller i sängen! =) Som sagt han utvecklas massor. Maten går bara bättre och bättre med oxå, han är inte så förtjust i broccolipuree men idag åt han palsternacka och majs och det var mumma! =) 
Mammas lilla kille! <3
 
Nu ikväll tjöt bara barnen hela tiden så det blev en tidigt kväll för dem, däremot hör vi fortfarande Kevin inne på sitt rum, sitter och bygger lego... bebis har somnat för natten så jag hoppas han sover länge i natt, det är nämligen min natt. det är 4 natten nu och han har ju fattat att maten får han inte men nu ska han fatta att han ska sova hela hela natten i sin säng helst! Ja, vi har stora krav på vår 4 månaders. ;-) hehe
 
Imorgon ska vi åka skrillor igen, sen kommer Karin med familj hit på en fika och så måste vi handla. En lugn dag för mig. ;-) heheh
 
Veckan som kommer innebär rutiner igen, jag älskar rutiner men kommer ha svårt att gå upp när klockan ringer!! På tisdag börjar även babysimmet och det ska bli så roligt! Första gången och älsklingen kan oxå följa med, är så glad att han jobbar som han gör. =) På tisdag firar vi även bröllopsdag, så efter simmet blir det att åka och äta lunch ihop innan han drar och jobbar... 
 
Nej, dags att sova!! Har ni en bra helg?
kram på er!
Jos

Usch så irriterande när saker går sönder... Thea fick nya täckbyxor och hann väl ha dom i ca 1 vecka innan de gick sönder... 2 dagar till babysim!! :-D

Svärmor

Har du kvittot kvar på skorna så gå tillbaka med dom. Vill bara säga att du får vara försiktig med tulpaner inne. Det är vanligt att allergiker reagerar ( tyvärr) själv älskar jag tulpaner och får göra det på avstånd :)( Kliande och rinnande ögon, samt harklingar gör att det får bli på avstånd)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress